
Hirdetéskezelés
A fizetett hirdetésekkel célzottan érheted el potenciális ügyfeleidet, azokon platformokon, ahol a legtöbb időt töltenek - legyen az akár a Google, Facebook, Instagram vagy TikTok. Nagy előnyük, hogy a hagyományos reklám formákhoz képest gyors eredményeket hozhatnak, így költségvetéstől függően akár egy héten belül el lehet kezdeni adat alapú döntéseket hozni a kampány optimalizálására, így csökkentve a felesleges költségeket és növelve a megtérülést. Emellett nagyon rugalmasak a klasszikus hirdetési formákhoz képest, így majdnem bármilyen költségvetéshez igazíthatók.
Google Ads
A Google Ads segít célzottan elérni azokat, akik aktívan keresnek termékeket vagy szolgáltatásokat. A Google Ads szöveges hirdetései a keresési találatok között jelennek meg, így közvetlenül azokhoz juthatsz el, akik már érdeklődnek a témában. A Shopping Ads vizuális formában, termékképpel és árral jelenik meg, ideális webáruházaknak, mert azonnal bemutatja a kínálatot. A Google hirdetéseknek szüksége lehet pár hétre, amíg az elemükbe jönnek, viszont hosszú távon sokkal konzisztensebb eredményeket hoznak, mint a többi fizett hirdetési forma. Nem a legolcsóbb hirdetési mód, de ezt gyakran kikorrigálja magas megtérülésével.
Facebook és Instagram Ads
A Facebook és Instagram Ads lehetőséget ad arra, hogy az érdeklődési körük alapján érd el potenciális ügyfeleidet, így közvetlenül azokhoz juttathatod el üzeneted, akik nagyobb eséllyel reagálnak rá. A hirdetések itt vizuális formában jelennek meg a felhasználók hírfolyamában, történeteiben, így könnyebben megragadják a figyelmet, mint egy szöveges hirdetés. A kampányok optimalizálása itt gyorsabb, mint a Google esetében, akár napokon belül el lehet kezdeni a folyamatot. Azonban hátránya, hogy a véges számú érdeklődő miatt rendszeresen új tartalommal kell előállni. Az árazás rugalmas, kisebb költségvetéssel is elérhető a jó megtérülés.
TikTok Ads
A TikTok-on rövid-videós formátumban tudod megszólítani a fiatalabb közönséget, akik gyakran ezen a platformon töltik legtöbb időt. Eredmények terén talán itt lehet a legnagyobb sikert elérni a leggyorsabban, annyi kitétellel, hogy gyakran elég hullámzóak az eredmények. Ezért a Google és Facebook-hoz képest itt gyakran célszerű a mennyiség a minőség felett stratégiát követni a hosszú távon stabil eredmények érdekében. A TikTok hirdetések ára valahol a Facebook és a Google között van, mivel itt van egy minimum napi költés kampányonként.